BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

I made this widget at MyFlashFetish.com.


Pabila Penglipur Lara Mula Merungkai Rasa di Balik Jalan Lama

Pabila segala rasa bertakung dalam lopak hati. Pabila mulut gagal mencari pendengar setia hingga kekal terkunci. Jari-jemari yang menari mengikut rentak papan kekunci yang berceratuk merungkai rasa di dalam sanubari.

Andai tiada yang ingin melalui Jalan Lama. Biar aku yang menjadi penghuni tetapnya. Kerna ku percaya air yang menumpang di dalam lopak jalan lama itulah menjadi minuman hidupan yang dahaga. Kerna ku percaya kesunyian yang menyelimuti jalan lama akan memberi ketenangan dalam minda yang kusut dan jiwa yang merekah. Kerna ku percaya kegelapan yang menyelubungi jalan lama akan mengajar aku menghargai sinarnya kejora. Kerna ku percaya kesepian yang menghantui jalan lama akan menjanjikan 1001 kisah tentang sebuah jalan lama.

Jadi biar aku yang melaluinya~

Jumaat, 13 Februari 2009

adeh. .sbuk nk bg cabaran. .huhu. .layan jk la~. .keke

ni lah gmbar dr album ke6 dan gmbar ke6. .puas hati??. .hahaha. .LoL~. . .ni gambar semasa program sambutan hari raya anjuran jabatan BM untuk budak-budak BM jk la. .jgn jles. .kekeke. .aku nak crita bermula dari kirilah. .yang berdiri tu fazil. .kwn 1kos BM. .1negeri Sabah. .1 daerah Sandakan. .dia ni single ang available. .LoL~. .yg duduk pakai cermin mata ni ketua kos kami iaitu Faris. .berbadan tegap tp brjiwa lembut. .hahaha. .pelik2x. .[habislah kalai dia baca. .keke]. .sbelah Faris tu lah jejaka wanted semua Miss World. .ahax. .perasan la tu. .huhu. .tu la aku. .sebelah aku tu pula pensyarah Warisan Jawi kami yang macho dan cool. .bestlah crita2 dgn dia ni. .ada karisma dan identiti yang unik dan tersendiri. .yg penting dia tak gagalkan aku dalam jawi. .hahaha. .bangga gak duduk sebelah dia. .dia yg pg duduk sebelah aku. .kikiki. .[jeles la tu]. .wanita bertudung putih tu senior. .aku pun tak tahu nama dia. .tapi wajahnya ada iras-iras coursemate kami iaitu Raja Diana. .ya ka??. .yg aku nmpaklah. .ek2. .teruna berbaju Melayu yang berdiri tu adalah pengarah program bg acara pada hari tu. .[teruna ke??. .tuuuuuuutttt]. .LoL~. .gurau jk r. .keke. .ni pun aku tak tahu nama dia. .jadi cabaran Hafizzudin telah disahut. .fuhh. .lega. .kuikuikui. .

nilah cabaran tersebut. .hehe;
-Go to your photos folder in your computer.
-Go to the 6th folder of photos.
-Go to the 6th picture in that folder.
-Put the picture on your blog and description of it.
-Invite six friends to join the challenge.
-Link them in your blog and let them know they have been challenged


jadi aku nak cabar;
1. sesiapa yang baca. .keke
2.abg ray. .klu nk la. .huhu
3-6.errmm kepada sesiapa yang pantang dicabar. .LoL~

0 ulasan:

Related Posts with Thumbnails