BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

I made this widget at MyFlashFetish.com.


Pabila Penglipur Lara Mula Merungkai Rasa di Balik Jalan Lama

Pabila segala rasa bertakung dalam lopak hati. Pabila mulut gagal mencari pendengar setia hingga kekal terkunci. Jari-jemari yang menari mengikut rentak papan kekunci yang berceratuk merungkai rasa di dalam sanubari.

Andai tiada yang ingin melalui Jalan Lama. Biar aku yang menjadi penghuni tetapnya. Kerna ku percaya air yang menumpang di dalam lopak jalan lama itulah menjadi minuman hidupan yang dahaga. Kerna ku percaya kesunyian yang menyelimuti jalan lama akan memberi ketenangan dalam minda yang kusut dan jiwa yang merekah. Kerna ku percaya kegelapan yang menyelubungi jalan lama akan mengajar aku menghargai sinarnya kejora. Kerna ku percaya kesepian yang menghantui jalan lama akan menjanjikan 1001 kisah tentang sebuah jalan lama.

Jadi biar aku yang melaluinya~

Ahad, 10 Mei 2009

nk balik sabah daaa~

Assalamualaikum dan salam muhibbah suma. .hehe

jap g aku da nk nek bas upsi p LCCT. sok kul7 pg flight p sandakan. smpt g ni nk post entri. .hehe. .saje nk gtau bermula dari ari ni blog aku akan selalu berhabuk kembali. di ruma aku xda tenet la. nant aku p restoran yg ada wireless or kat kfc pn ley gk. .mnum je. hahaha. .

nk ucapkan selamat bercuti kpd smua kwn2 dan smua yg cuti. .hehe. .blik sni 4 julai. .jd see all of u next sem k!!. .jgn lupa rajin2 komen blog aku ni. .hehe. .ok la. .da nk jln. .takut tertinggal plak. .huhu. .smoga perjalan pergi dan kembali tak da pape msala. .sedey gk ni tgl kn kwn2 dan upsi wlpn 2bulan je. .tp epy gk dpt blk kmpg. .jmpa fmily. .sedey ft epy. .huhuhehe. .LoL. .Wassalam

10 mei 2009
ahad
10.40pm

1 ulasan:

ayie berkata...

owh sudah blk sabah ya bah..hehe

Related Posts with Thumbnails