BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Pabila Penglipur Lara Mula Merungkai Rasa di Balik Jalan Lama

Pabila segala rasa bertakung dalam lopak hati. Pabila mulut gagal mencari pendengar setia hingga kekal terkunci. Jari-jemari yang menari mengikut rentak papan kekunci yang berceratuk merungkai rasa di dalam sanubari.

Andai tiada yang ingin melalui Jalan Lama. Biar aku yang menjadi penghuni tetapnya. Kerna ku percaya air yang menumpang di dalam lopak jalan lama itulah menjadi minuman hidupan yang dahaga. Kerna ku percaya kesunyian yang menyelimuti jalan lama akan memberi ketenangan dalam minda yang kusut dan jiwa yang merekah. Kerna ku percaya kegelapan yang menyelubungi jalan lama akan mengajar aku menghargai sinarnya kejora. Kerna ku percaya kesepian yang menghantui jalan lama akan menjanjikan 1001 kisah tentang sebuah jalan lama.

Jadi biar aku yang melaluinya~

Ahad, 13 Disember 2009

cuti2 malaysia

assalamualaikum dan slmt berblogger sume

skrg aku ada d CC bdr kim fung bt4
boring duk rumah
tekanan
so bwa adik jenjalan
td p karoke lepas gian
baru p sni on9

seminggu lebih lalu aku pergi tawau
rumah member aku
MAN
akak dia kawen
so tolong2 laa
happy stay sna
thx a lot eaa
sorry byk2 gak sebab ada salah faham skit
konflik yang kecil bleh jd besar mcm ni
aku pun tak sangka boleh jd mcm ni

sorry sgt2 especially ur mum
konflik tu biarlah jd simpanan kitorg jer
bdw 1st tym p tawau
bdr nyer mmg besar dr sandakan
tp bangunannyer rendah2 plak dari sandakan
lagi satu tawau ni kurang panas dari sandakan ni
so tak la juga sakit kepala

laen kali ada masa aku upload laa pic tym kat tawau eaa
tp mmg best kenal dgn genk korg yg gila2
shima, liza, hasnah, eta, paan, ryan, bb, acam, fmly korg
walaupun bz sgt2 n penat kan
hehe

oklaa
tu je buat msa ni
laen kali cite lagi

WASSALAM

Related Posts with Thumbnails