BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Pabila Penglipur Lara Mula Merungkai Rasa di Balik Jalan Lama

Pabila segala rasa bertakung dalam lopak hati. Pabila mulut gagal mencari pendengar setia hingga kekal terkunci. Jari-jemari yang menari mengikut rentak papan kekunci yang berceratuk merungkai rasa di dalam sanubari.

Andai tiada yang ingin melalui Jalan Lama. Biar aku yang menjadi penghuni tetapnya. Kerna ku percaya air yang menumpang di dalam lopak jalan lama itulah menjadi minuman hidupan yang dahaga. Kerna ku percaya kesunyian yang menyelimuti jalan lama akan memberi ketenangan dalam minda yang kusut dan jiwa yang merekah. Kerna ku percaya kegelapan yang menyelubungi jalan lama akan mengajar aku menghargai sinarnya kejora. Kerna ku percaya kesepian yang menghantui jalan lama akan menjanjikan 1001 kisah tentang sebuah jalan lama.

Jadi biar aku yang melaluinya~

Khamis, 29 April 2010

molek nah go home


*aQ , nuar n akilul

mesti korg tak faham kannn. .
hehe. .
tu bahasa suluk. .bangsa aQ. .
tp mix inggeris laa. .
haha. .
molek nah tu mkna nyer pulang. .go home tu inggeris. .sume faham kann. .
tp sbnr nyer aQ pun tak sure sgt betul ke tak. .hahaahah. .
suluk murtad kann [title aQ yg member sabah pgl]huhuhu. .
dek smgt balik kmpg ni aQ baru jer kemas brg dan baju aQ. .
giler tgh mlm kemas brg, .
sebab siang aQ tido. .
BATMAN kaannnn. .
hahaha. .

*separuh brg dah packing. .ni brg yg tgl kat upsi

ada separuh brg lagi blm kemas. .
yg nk bawa balik sabah. .
cuti sem ni aQ kna wat ROS kat SMK Muhibbah. .
so kna bawa balik baju kuliah. .
huhu. .

*ni baju aQ yg belum packing. .baju kuliah n baju nk melaram. .
ni sume bawa balik sabah. .ada separuh lg tgh cuci kat dobi


aQ dgn bestfren aQ kat upSI ni. .
akilul dan nuar. .
dorg bukan tlg aQ. .
tolong tengok jer. .
lalala. .* buku suma dah masuk kotak. .so rak ksong dah. .tgl brg nk bawa balik uma. .
klgkapan diri. .my lovely lappy. .n etc~

roomate aQ pun stress. .
org dah nk tido tp aQ bz kemas wat bising. .
LoLxX
ada aku kisah??
hehe. .

*tgh blakon wat kje knon. .walhal dah settle. .lalala. .
credit to lister amik pic. .hehe

jgn mara eaa lister. .
aQ dera dia suru amik pic kitorg blakon wat kje [konon nyer]
gagagaga~

*ni laa kje ktorg tym dah abis exam ni. .akilul msi ada paper sok. .stress. .
so on9 la. .nuar baca majalah. .dah abis paper kann. .dorg la yg tmn kan aQ kms brg. .tp dorg tak tlg pun. .
haha. .

layan pic okkk

*my roomate sem4 ni. .booDark sabah gak. .lister boy. .major bisnes. .
ksian dia dpt roomate yg tekanan cm aQ. .haha. .tp bgs dia ni tak byk karena. .
so selesa laa sem ni. .satu kpala jer kannn [yeker?? hehe]

that all. .
adios amigos!

0 ulasan:

Related Posts with Thumbnails