BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Pabila Penglipur Lara Mula Merungkai Rasa di Balik Jalan Lama

Pabila segala rasa bertakung dalam lopak hati. Pabila mulut gagal mencari pendengar setia hingga kekal terkunci. Jari-jemari yang menari mengikut rentak papan kekunci yang berceratuk merungkai rasa di dalam sanubari.

Andai tiada yang ingin melalui Jalan Lama. Biar aku yang menjadi penghuni tetapnya. Kerna ku percaya air yang menumpang di dalam lopak jalan lama itulah menjadi minuman hidupan yang dahaga. Kerna ku percaya kesunyian yang menyelimuti jalan lama akan memberi ketenangan dalam minda yang kusut dan jiwa yang merekah. Kerna ku percaya kegelapan yang menyelubungi jalan lama akan mengajar aku menghargai sinarnya kejora. Kerna ku percaya kesepian yang menghantui jalan lama akan menjanjikan 1001 kisah tentang sebuah jalan lama.

Jadi biar aku yang melaluinya~

Khamis, 4 Jun 2009

kat sabah daaa~

assalamualaikum W.B.T semua pembaca budiman. .[LoL]. .

skrg aku kat restoran santai harbour square sandakan sabah. .restoran ni di tepi laut. .best sgt stay sni. .yg bestnya lg kat restoran ni ada wireless. .akhirnya dpt gak aku on9. .huhuhu. .
aku sebenarnya boring duk ruma. .xda buat pape. .tp happy gk sbab dapat jumpa family aku. .n eherm2x aku. .hehehe. .aku tak tahu nak tulis apa. .aku upload pa yg aku tulis spnjg aku di rumah jak la erk. .oh yaa. .ari tu aku ada ikut ptngn sayembara puisi di sandakan ni. .anjuran badan bahasa. .sempena merdeka. .aku ikut sajak dan syair. .dua2 aku dapat num3 je. .huhu. .tp syukurlah. .

kla. .tu jer la. .rindu gak dengan kwn2 kat upsi. .wassalam. .

4 jun 2009
khamis
3.09pm

2 ulasan:

ayie berkata...

waa pndi bersajak yaa..hehe

jidih muluyu berkata...

xde la pndi sgt. .biasa je. .bdk bru bljr. .huhu

Related Posts with Thumbnails