BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Pabila Penglipur Lara Mula Merungkai Rasa di Balik Jalan Lama

Pabila segala rasa bertakung dalam lopak hati. Pabila mulut gagal mencari pendengar setia hingga kekal terkunci. Jari-jemari yang menari mengikut rentak papan kekunci yang berceratuk merungkai rasa di dalam sanubari.

Andai tiada yang ingin melalui Jalan Lama. Biar aku yang menjadi penghuni tetapnya. Kerna ku percaya air yang menumpang di dalam lopak jalan lama itulah menjadi minuman hidupan yang dahaga. Kerna ku percaya kesunyian yang menyelimuti jalan lama akan memberi ketenangan dalam minda yang kusut dan jiwa yang merekah. Kerna ku percaya kegelapan yang menyelubungi jalan lama akan mengajar aku menghargai sinarnya kejora. Kerna ku percaya kesepian yang menghantui jalan lama akan menjanjikan 1001 kisah tentang sebuah jalan lama.

Jadi biar aku yang melaluinya~

Khamis, 19 November 2009

kat LCCT


assalamualaikum dan slmt membaca sume

aku skrg kat LCCT
sempat lg on9 ni
tgh tgu flight kul4.05pm
skrg bru kul 2.40pm
so ada msa g nk on9
hehe
yg plg ptg aku msi sempat nk tuai farmville aku kat fb
LOL
aku tgh duduk kat tepi jln je ni
tmpt org lalu lalang
plag pnyer psal la ni
aku dah mencari kat merata tempat takde
kat tepi jalan ni gk ada
so hentam jer laaa
yg ptg aku dpt on9
tak gak boring
hehe

td bas gerak dr KHAR lewat skit
kul8.30 bru ada bas
smpi kat LCCT ni lbh kurang kul 11.20am
trus lepak2 dgn dorg Fazil dan geng sabahan yg blk hari ni
dan baru gk kenal dgn sorg junior dr ex-sekolah aku tym form6
patut laa mcm pena nmpk
hehe
tp tak tahu nama pun
LOL

tenet kat LCCT ni boleh laa
msi boleh d maafkan
hahaha
on9 smbil cuci mata tgk org lalu lalang
mcm2 org ada
pilih jer
ahax
ok laa
tak tahu nak mencarut ape lg ni
tu je laa aku nak update
ada masa t kat sandakan aku update lg k!

Wassalam

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

alalala jiwangnye blog...tapi akak suke r kale die. suke sgt!!! (mis)

Related Posts with Thumbnails