BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Pabila Penglipur Lara Mula Merungkai Rasa di Balik Jalan Lama

Pabila segala rasa bertakung dalam lopak hati. Pabila mulut gagal mencari pendengar setia hingga kekal terkunci. Jari-jemari yang menari mengikut rentak papan kekunci yang berceratuk merungkai rasa di dalam sanubari.

Andai tiada yang ingin melalui Jalan Lama. Biar aku yang menjadi penghuni tetapnya. Kerna ku percaya air yang menumpang di dalam lopak jalan lama itulah menjadi minuman hidupan yang dahaga. Kerna ku percaya kesunyian yang menyelimuti jalan lama akan memberi ketenangan dalam minda yang kusut dan jiwa yang merekah. Kerna ku percaya kegelapan yang menyelubungi jalan lama akan mengajar aku menghargai sinarnya kejora. Kerna ku percaya kesepian yang menghantui jalan lama akan menjanjikan 1001 kisah tentang sebuah jalan lama.

Jadi biar aku yang melaluinya~

Khamis, 12 November 2009

raya yg ketinggalan

salam suma. .
tajuk entri kali ni raya yg ketinggalan sebab di kala sume org dah berbulan2 crita psal raya dorg
aku bru nk post entri raya aku
isu expired dah. .
hahaha
tapi aku nk bgtau gk
tym raya ri tu aku tak blik sabah utk beraya bersma keluarga tercinta
so aku ikut mmber aku org sabah gk
tp dah kje
duk kat kL
bru kenal sbnrnyer
tp dia dah ajak join dia
so aku pun pgi laa*ni pic knln aku yg bawa aku pg rumah dia Syah yg bgmbar dgn aku tu. .dua org ni member rumah dia yg bawa jln2

dr kL kitorg pergi kelantan*pic kat kota bahru, kelantan

ahhh
jau kannn
haha
member aku pnyer member ni yg bawa pg sekali nk hantar member kepada member aku pnyer member tu
pening???
paham2 sendiri
hahahah
so kitorg stay kat homestay di Kota bahru tu*ni homestay dia

12jam pg. .
tp blik kL 6jam je
mmg penat laa
kitorg naek Kelisa member aku pnyer member
1ari tu jln2 p bdr KB tu
p Mall*KB Mall

p Pantai Cinta Berahi
oppsss!! silap
Pantai Cahaya Bulan
LOL
*ni plak pic kat KB Mall dan pantai cahaya bulan

mlm takbir kat kelantan
pg raya balik kL
yg peliknyer kat Kelantan ni dorg maen bunga api selamber badak jer
mcm tak dah sekatan
polis tak tahu mana
maen kat celah2 bangunan
bahaya tol

3hari dgn mmber tu
raya ke2 blik kolej dah
bdw thx a lot coz bawa aku jenjalan
maaf zahir dan batin
layan je laa pic ni k

p/s : aku dah bgtau awal2 yg aku pendiam
p/s: ko bz sgt dgn gajet ko
p/s: interaksi sehala. .tak dah timbal balik. .tq so much

0 ulasan:

Related Posts with Thumbnails