BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Pabila Penglipur Lara Mula Merungkai Rasa di Balik Jalan Lama

Pabila segala rasa bertakung dalam lopak hati. Pabila mulut gagal mencari pendengar setia hingga kekal terkunci. Jari-jemari yang menari mengikut rentak papan kekunci yang berceratuk merungkai rasa di dalam sanubari.

Andai tiada yang ingin melalui Jalan Lama. Biar aku yang menjadi penghuni tetapnya. Kerna ku percaya air yang menumpang di dalam lopak jalan lama itulah menjadi minuman hidupan yang dahaga. Kerna ku percaya kesunyian yang menyelimuti jalan lama akan memberi ketenangan dalam minda yang kusut dan jiwa yang merekah. Kerna ku percaya kegelapan yang menyelubungi jalan lama akan mengajar aku menghargai sinarnya kejora. Kerna ku percaya kesepian yang menghantui jalan lama akan menjanjikan 1001 kisah tentang sebuah jalan lama.

Jadi biar aku yang melaluinya~

Rabu, 28 April 2010

bila assgment n exam dah abis




BORED!!!

huhuhu. ,tu laaa yg aQ rasa bila assgment dan exam dah abis. .
tak tahu nk buat ape. .
so duk bilik je laa. .
aktiviti spjg tgu 9mei adalah
  1. tido
  2. makan
  3. mandi
  4. minum
  5. on9
  6. movie marathon
  7. dgr lagu
  8. ulang semula num 1. .huhuhu
tu je laa rutin harian ku . .
berulang2 saban hari. .
mcm lagu dangdut sheda dan amelina yg top tahun 90an
aku BOSAN. .BOSAN. .

ohh. .
apa lagi aQ nak buat ni..
supaya hari2 ku tidak memBORINGkan seperti ni. .
any suggestion. .
mudah saje. .
hanya perlu tekan keyboard anda dan gerak kan jari. .
hehehe. .

ngantok2. .
tido jap lagi kot ..
sok pagi ada taklimat ROS d DKK. .
nk wat ROS time cuti ni
SMK Muhibbbah tgu kedtgn Cikgu Jidih yerr..
cikgu??. .layak ker??. .
ada aku kisah??
hahah. .

adios amigos!!

0 ulasan:

Related Posts with Thumbnails