BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Pabila Penglipur Lara Mula Merungkai Rasa di Balik Jalan Lama

Pabila segala rasa bertakung dalam lopak hati. Pabila mulut gagal mencari pendengar setia hingga kekal terkunci. Jari-jemari yang menari mengikut rentak papan kekunci yang berceratuk merungkai rasa di dalam sanubari.

Andai tiada yang ingin melalui Jalan Lama. Biar aku yang menjadi penghuni tetapnya. Kerna ku percaya air yang menumpang di dalam lopak jalan lama itulah menjadi minuman hidupan yang dahaga. Kerna ku percaya kesunyian yang menyelimuti jalan lama akan memberi ketenangan dalam minda yang kusut dan jiwa yang merekah. Kerna ku percaya kegelapan yang menyelubungi jalan lama akan mengajar aku menghargai sinarnya kejora. Kerna ku percaya kesepian yang menghantui jalan lama akan menjanjikan 1001 kisah tentang sebuah jalan lama.

Jadi biar aku yang melaluinya~

Khamis, 29 April 2010

dinner time

*control d situ yer. .lalala

time aku sibuk kemas2 barang dan pakaian tetiba dtg plak 2 org mangkuk p bilik aQ
akilul n lokman. .

*ni laa lokman

ingt nk bawa dorg p mkn. .
tp dorg da plan nk dinner dgn coursemate dorg. .
dorg ajak aQ sekali. .
1st segan. .
sebab aQ sorg je dari kos lain ..tak dah kena mengena dgn dorg. .
nasib baek ramai gk dak kos dorg aQ kenal ..
so pg gak laa. .tup2 ada si sanjiya a.k.a sanjiyarani. .

*sanjiya feat akilul

hahaha. .
jgn marah ea. .
dia ni kos TESL. .
dak fakulti aQ laa. .
so ada gk laa teman aQ student kos laen kann. .

*shamu feat lokman

macam biasa aQ order laa my fav drink. .
MILO AIS!!
tak pernah ubah okk. .
hehehe. .
td aQ tak nak makan nasi. .
so order KUEW TEOW PATTAYA. .
alaa. .
lebih kurang mcm nasi goreng pattaya tp ni guna kuew teow. .
hehe. .lokman yg 1st mkn menu tu, ,
tak pernah d buat dek org. .
so aQ try gk laa kan. .

*booDark2 kos ekonomi

gambar ramai2 time makan td. .
then balik laa. .
p lepak bilik lokman smbil makan keropok yg d jual makcik kat restoran td
mahal siot. .
tp beli gk. .
sedekah je laa kann. .

tu je nk gtau. .

layann pic okk. .

adios amigos! ;P

photographer : akil nakhwan feat leodarkboyz
lokasi : 7door

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

nak komen nak komen. errmmh no comen..

Related Posts with Thumbnails