BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Pabila Penglipur Lara Mula Merungkai Rasa di Balik Jalan Lama

Pabila segala rasa bertakung dalam lopak hati. Pabila mulut gagal mencari pendengar setia hingga kekal terkunci. Jari-jemari yang menari mengikut rentak papan kekunci yang berceratuk merungkai rasa di dalam sanubari.

Andai tiada yang ingin melalui Jalan Lama. Biar aku yang menjadi penghuni tetapnya. Kerna ku percaya air yang menumpang di dalam lopak jalan lama itulah menjadi minuman hidupan yang dahaga. Kerna ku percaya kesunyian yang menyelimuti jalan lama akan memberi ketenangan dalam minda yang kusut dan jiwa yang merekah. Kerna ku percaya kegelapan yang menyelubungi jalan lama akan mengajar aku menghargai sinarnya kejora. Kerna ku percaya kesepian yang menghantui jalan lama akan menjanjikan 1001 kisah tentang sebuah jalan lama.

Jadi biar aku yang melaluinya~

Sabtu, 1 Mei 2010

hari2 terakhir di bulan april

semalam 30 april 2010 lepas makan kat easy corner
dgn akilul, anwar dgn lokman. .
mlm ni menu fried chicken rice dgn air bandung
tukar air sebab milo ais mahal siott. .
huhuhu. .

habis makan tu leher ni rasa gatal pulak nak karok
so aku call laa pakcik prebet sapu a.k.a kereta sapu
semua p kecuali lokman. .
dia tak nak join. .so aku, akil n anwar jer p. .
sorg melantak 3lagu
antara lagu yg aku 'sumbangkan'
  1. sway
  2. mungkin by anuar zain
  3. untuk pertama kali by kerispatih
hehehe. .
yakin jer nyanyi walaupoonnn. . . . . .????
hahaha. .dorg akil dgn anwar plak mengKAROKkan lagu
  1. sonata musim cinta by hazami
  2. sejarah mungkin berulang by new boyz (hahaha)
  3. harapan by fazli zainal
  4. yg laen dah lupa laa. .hehehe
*ni laa anwar. .student major kima n minor math

last sekali ktorg duet nyanyi lagu
awan yg terpilu by ning bazooka. .hahaha. .
saje nyanyi. .
boring kann.. .
jd giler jap td
LoL

habis dlm pukul11 lebih la cam tu. .
then jalan kaki dr pekan balik kolej
huhuhuuh. .
around 3km gk kot
sampai kolej dah aQ dah mcm baru lepas mandi
hahaha. .
standard laa aQ
sape kawan aQ tahu laa mcm mn kannn

stay green c jap minum air lepas dah penat melalak
tup2 owner green c dgn baek ati nyer bg french fries PERCUMA okkk
berkat ayat akilul laa
gigihhhh
haha. .

masuk kolej dlm pukul 12 suku
pak guard yag budiman marah la plak
very the. . . .???
tp tak bagi tulis nama laa
credit to pak guard!!
yeaahhh

tu laa aktiviti kami hari2 terakhir di bulan april. .
hehehe. .
dah masuk 1 mei 2010 kann

SELAMAT HARI PEKERJA KEPADA SEMUA PEKERJA2 SELURUH NEGARA
YANG GIGIH DAN SAKSAMA [apakaahhh??. .LoL]

adios amigos!

p/s ; tak dah pic sebab tak dah amik pun. .huhu

0 ulasan:

Related Posts with Thumbnails