BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Pabila Penglipur Lara Mula Merungkai Rasa di Balik Jalan Lama

Pabila segala rasa bertakung dalam lopak hati. Pabila mulut gagal mencari pendengar setia hingga kekal terkunci. Jari-jemari yang menari mengikut rentak papan kekunci yang berceratuk merungkai rasa di dalam sanubari.

Andai tiada yang ingin melalui Jalan Lama. Biar aku yang menjadi penghuni tetapnya. Kerna ku percaya air yang menumpang di dalam lopak jalan lama itulah menjadi minuman hidupan yang dahaga. Kerna ku percaya kesunyian yang menyelimuti jalan lama akan memberi ketenangan dalam minda yang kusut dan jiwa yang merekah. Kerna ku percaya kegelapan yang menyelubungi jalan lama akan mengajar aku menghargai sinarnya kejora. Kerna ku percaya kesepian yang menghantui jalan lama akan menjanjikan 1001 kisah tentang sebuah jalan lama.

Jadi biar aku yang melaluinya~

Sabtu, 1 Mei 2010

terpaksa membuang diri mu~

setelah sekian lama aQ jaga. .
aQ bagi macam2. .
kau nak mp4 aQ bagi. .
kau nk gambar aQ bagi. .kau nak canteekk aQ tunaikan. .

tapi apa yang kau bagi kat aQ arrr???aQ tak nak pape kat kau. .
tapi at least bagi laa kepuasan utk aQ. .ni kau nak aQ jer layan kau. .
tapi kau tak pernah pun nk bg kepuasan kat aQ
layan aQ. .

kau ni memang tak pandai bersyukur laa. .
dulu aQ dah buang kau. .aku dah delete kau dari hidup ku. .
tapi kau yg merayu2 kat aku. .nak aQ amik kau semula. .
okkk. . .fine. . .
aku amik kau. .
aku jaga kau balik. .
aku jadikan kau baru. .
tak sama macam dulu. .suma baru. .

kau dapat kawan. .suma kawan baru. .
kau cakap kawan mu kawan ku jugak. .
tapi cukup laaa. .
aku dah tak tahan laa dgn kau ni. .
menghadap muka kau. .aku dah BORING dgn kau. .
tau tak rrr???
aku dah BORING DGN KAU!!!

so cukup laa sampai sini. .
aku rasa sampai sini jer laa hubungan kita. .
aku rasa keputusan ku ni sangat tepat. .
aku tak nak kau ganggu hidup ku lagi. .
aku tak nak sebab kau pelajaran ku pun turut terganggu. .
so better kau pergi jer laa. .
aku dah buat keputusan. .aku delete kau dari hidup ku. .aku buang diri mu. .
sebab aQ pun dah ada pengganti diri mu
walaupun kadang2 dia boring. .
tapi better then you. .
so selamat tinggal MYSPACE. .

mmuaahhxx kat FACEBOOK. .
HAHAHAHAHA. .
p/s ; tak dah kna mengena antara hidup atau yg meninggal dunia okkk. .
aku dah delete myspace aQ. .boring siott. .fb kan ada. .so cukup laa 1 account kann
buat byk2 pun tak dahh guna. .hehe


adios amigos ;)

0 ulasan:

Related Posts with Thumbnails