BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Pabila Penglipur Lara Mula Merungkai Rasa di Balik Jalan Lama

Pabila segala rasa bertakung dalam lopak hati. Pabila mulut gagal mencari pendengar setia hingga kekal terkunci. Jari-jemari yang menari mengikut rentak papan kekunci yang berceratuk merungkai rasa di dalam sanubari.

Andai tiada yang ingin melalui Jalan Lama. Biar aku yang menjadi penghuni tetapnya. Kerna ku percaya air yang menumpang di dalam lopak jalan lama itulah menjadi minuman hidupan yang dahaga. Kerna ku percaya kesunyian yang menyelimuti jalan lama akan memberi ketenangan dalam minda yang kusut dan jiwa yang merekah. Kerna ku percaya kegelapan yang menyelubungi jalan lama akan mengajar aku menghargai sinarnya kejora. Kerna ku percaya kesepian yang menghantui jalan lama akan menjanjikan 1001 kisah tentang sebuah jalan lama.

Jadi biar aku yang melaluinya~

Rabu, 12 Mei 2010

home sweet home

hellooo readerz n bloggerz. .

leodarkboyz skrg dah kat sandakan. .
9hb mei 2010 berlepas balik sabah. .
finally. .
dapat jmpa family. .
yg blm jumpa lg my daddy cool n bbie ku
keje ..
tak dapat balik. .

tp takpe. .
sampai2 jer kat uma. .
ptg tu kul6 abg sulung bawa p kompleks sukan sandakan
maen badminton. .
besttt jer. .
ramai kann. .
adik2 aq
abg
kak ipar
my nephew pun ada. .
join maen gk. .
hehe. .
ada gk amik pic ni. .
tp tak dapat upload laa. .
sebab suma kat lappy. .
skrg on9 kat cc .
huhu. .

takpe2. .
laen kali aq upload okk. .
tungguuuu. .
hehehe. .
dapat gk melepas rindu dgn fmly
akhirnyaa. .
huhuhu. .

thx gk kat kak pah, man n family yg tlg hantar aq p kL sentral n LcCt
tlg bwa barang gk. .
hehehe. .
credit 4 u all. .
byk bantu aku selama kat kL

pjg umo jumpa lg kk. .

that all 4 today. .
ada msa update lg kk

adios amigos!!

0 ulasan:

Related Posts with Thumbnails