BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Pabila Penglipur Lara Mula Merungkai Rasa di Balik Jalan Lama

Pabila segala rasa bertakung dalam lopak hati. Pabila mulut gagal mencari pendengar setia hingga kekal terkunci. Jari-jemari yang menari mengikut rentak papan kekunci yang berceratuk merungkai rasa di dalam sanubari.

Andai tiada yang ingin melalui Jalan Lama. Biar aku yang menjadi penghuni tetapnya. Kerna ku percaya air yang menumpang di dalam lopak jalan lama itulah menjadi minuman hidupan yang dahaga. Kerna ku percaya kesunyian yang menyelimuti jalan lama akan memberi ketenangan dalam minda yang kusut dan jiwa yang merekah. Kerna ku percaya kegelapan yang menyelubungi jalan lama akan mengajar aku menghargai sinarnya kejora. Kerna ku percaya kesepian yang menghantui jalan lama akan menjanjikan 1001 kisah tentang sebuah jalan lama.

Jadi biar aku yang melaluinya~

Rabu, 6 Mei 2009

temuduga KPM. .huhu

Assalamualaikum dan salam muhibbah. . .

skrg aku tgh buat persediaan apa yg ptut utk temuduga KPM di UM. [takot seh. .huhu]. blm baca pape lg ni. pemalas btul aku ni. mcm mn nk dpt lulus temuduga ni. .ish3. .[smbil geleng2 kpla dan cekak pinggang. .mcm makcik2 la plak. .LoL]. errmm.

tahu ke KPM tu ape??. .kpd sesiapa yg tak tahu. .mari baca ni. .KPM mksdnya Ketua Pentadbir Mahasiswa. jd sok aku interview KPM utk UM la. .[????]. .npe?. .xpcaya??. .bgs2x. .tu mkna nya korg masi waras. .hahaha. .tipu je. .KPM tu Kementerian Pelajaran Malaysia laaa. .jd esok ada interview utk biasiswa KPM.

bulan lalu aku da jalani ujian Insak. .tapi tak mengharap dpt sebab aku telah menjawab 45 soalan tanpa membacanya. tak faham???. aku tembak laaa. .hahaha. .tak cukup masa. .ada 45 soalan lg aku terpaksa hitam kan je borang OMR tu ikut kata ati. .kekeke. .tup2x dpt plak utk panggilan temuduga. Alhamdulillah. nasib dan rezeki kot.

tapi ni baru panggilan temuduga. belum tentu dapat. kalau rezeki tak kan ke mana kn??. .yg penting cuba buat yg terbaik utk esok. aku risau soalan BI. .aku ni lemah BI. jadi aku plan nk jwb dalam BM jgk. .bakal guru BM kn. jd kena lah memartabatkan BM. [alasan standard. .hehehe]. .

ok la. .aku nk smbg baca ni. esok kna bkmpul di Audi pd pkul7 pagi. yg tak sabar nya dpt jln2 tgk UM. .hehehe. .[niat da tak betol. .huhu]. smoga segala urusan di permudahkan oleh Allah S.W.T. .Amin. .wish me luck k. .huhu. .Wassalam

P/S: Gud luck kpd semua yg akan menjalani temuduga biasiswa KPM ni. .all da best!!

6 mei 2009
rabu
11.55pm

2 ulasan:

fifie berkata...

laaalaa.. singgah di cni sebentar hehehe ingat fie x?klu x ingat ak sekeh2 ko jidih :p just nak ckp see u next sem hihiihi :)

Rara berkata...

berblog2 jg ko ya..hihihii

Related Posts with Thumbnails