BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Pabila Penglipur Lara Mula Merungkai Rasa di Balik Jalan Lama

Pabila segala rasa bertakung dalam lopak hati. Pabila mulut gagal mencari pendengar setia hingga kekal terkunci. Jari-jemari yang menari mengikut rentak papan kekunci yang berceratuk merungkai rasa di dalam sanubari.

Andai tiada yang ingin melalui Jalan Lama. Biar aku yang menjadi penghuni tetapnya. Kerna ku percaya air yang menumpang di dalam lopak jalan lama itulah menjadi minuman hidupan yang dahaga. Kerna ku percaya kesunyian yang menyelimuti jalan lama akan memberi ketenangan dalam minda yang kusut dan jiwa yang merekah. Kerna ku percaya kegelapan yang menyelubungi jalan lama akan mengajar aku menghargai sinarnya kejora. Kerna ku percaya kesepian yang menghantui jalan lama akan menjanjikan 1001 kisah tentang sebuah jalan lama.

Jadi biar aku yang melaluinya~

Khamis, 30 Julai 2009

cuti yg dikuarantin. .

assalamualaikum dan slmt berbloger. .

start 29 Julai 2009 hingga 9 Ogos 2009 UPSI tutup. .
cuti mid sem telah diawalkan. .
disebabkan kes H1N1 telah menyerang pelajar UPSI. .
4 orang pelajar didapati positif. .
[setakat ni yg aku tahu laa]
so semua student semenanjung dah balik kampung. .
yang tinggal kat kolej ni kami student borneorian yg tak balik. .
sabo jak laa. .
sunyi siot. .
dan rasa di penjara jak. .
sebab tak boleh keluar sesuka suki. .
huhuhu. .
semoga UPSI bebas secepat mungkin daripada wabak ni. .
Amin. .

jadi aku pun duduk kolej jak laa. .
boring. .
lemas. .
tak tahu nak buat apa. .
krisis kewangan belum berakhir lagi ni. .
dengar khabar esok dah keluar ptptn. .
harap2 laa. .
dah kering ni. .
huhuhu. .

member bawa aku pergi rumah abang dia kat shah alam. .
fazil laa. .
dia yg nak bawa. .
tp aku tak ikut. .
sebab tak nak laa menyusahkan dorang lagi. .
lagi pun aku nak senang dapat wireless utk siapkan assignment aku sepanjang cuti ni. .
[entah buat ke tidak. .hahaha]

tu jak kot yg aku nak taip. .
saja jak update. .

rasanya dah suma member aku buat entri tentang wabak H1N1 ni. .
so aku malas nak byk cerita lgk. .
Wassalam. . .

30 Julai 2009
Khamis
10.33pm

0 ulasan:

Related Posts with Thumbnails