BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Pabila Penglipur Lara Mula Merungkai Rasa di Balik Jalan Lama

Pabila segala rasa bertakung dalam lopak hati. Pabila mulut gagal mencari pendengar setia hingga kekal terkunci. Jari-jemari yang menari mengikut rentak papan kekunci yang berceratuk merungkai rasa di dalam sanubari.

Andai tiada yang ingin melalui Jalan Lama. Biar aku yang menjadi penghuni tetapnya. Kerna ku percaya air yang menumpang di dalam lopak jalan lama itulah menjadi minuman hidupan yang dahaga. Kerna ku percaya kesunyian yang menyelimuti jalan lama akan memberi ketenangan dalam minda yang kusut dan jiwa yang merekah. Kerna ku percaya kegelapan yang menyelubungi jalan lama akan mengajar aku menghargai sinarnya kejora. Kerna ku percaya kesepian yang menghantui jalan lama akan menjanjikan 1001 kisah tentang sebuah jalan lama.

Jadi biar aku yang melaluinya~

Selasa, 14 Julai 2009

first tag nk jawab. .hahaha~

lepas aku post entri kat bwa tu. .
aku tgk2 laa blog member lain. .
tup2x ada plak tag utk aku drpd member aku yg makin comey sem ni. .
dgn permanent baby nyer yg tak tau biler nk meletop. .
hahahaa. .hafiezzz laaa. .
[jgn mara r. .lol]
sebenarnyer ni bkn tag pertama yg aku kna. .
da byk tag pun tp mls nk jwb. .
so ni tag pertama yg aku nk jawab. .hehe
tag sebelum2 ni kira hangus laa k. .ngeee
[sori hafiez. .sori fawez]



-Upload gambar kegemaran anda.

-Kenapa anda suka gambar ini?
sebab aku dua anak buah aku ni comey sgt2. .dan pic ni lucu laa. .adik lg besar dr abg dia. .abg menang rambut jer. .hahaha. .abg mohd syahzirul adif. .adik plak mohd syarizad edafi. .comey kn??. .hehe

-Bila kali terakhir makan pizza?
tahun 2007. .cikgu sponsor. .sebab kitorg jd fasi dlm camping unit beruniform smk muebah. .hehe. .da lama daaa. .tgu apiz plak sponsor. .hehe

- Lagu terakhir yang anda dengar?
skrg tgh dengar lagu TERIMA KASIH CINTA by AFGAN. .best btol lgu ni. .minat. .hehe. .

-Apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini?
dengar lagu dan menaip. .LoL

- Selain name sendiri, anda suke dipanggil dgn nama apa?
dik. .Die. .Jidz. .abg[dak junior pgl. .hehe]. .pakcik[ank buah yg pgl]. .yg plg ptg Bie[my Bbie yg pgl. .hehehe]

- Tag lagi 5 org?
1. fawiz. .dah kerr??. .double laa. .hehe
2. akilul. .lg skli laa erk. .
3. fifie. .dak tesl. .hehe
4. ayie. .flower yg aq xpna jmpa ni. .blognyer aku adalah aku. .
5. abu laa. .xpast ko da kna tag ni or x. .keke

- Siapa no. 1 pada anda
member 1kos. .dak kelantan yg cam borneorian daaa. .lol. .amik yg jernih daa. .hehe

-Orang no. 3 ada hubungan dgn sesiapa?
xtau plak. .yg aku tau dia pena kluar jln dgn faizal dak eko. .hehe. .ker dgn isyam dak JMK ..lalala

-Kata sesuatu mengenai org no. 5?
seorg yg luaran cam ustaz. .tp sbnrnyer dia ni ustaz sporting. .gler2 skit gk. .hehe. .tgk jak kat blog dier. .mmg sempoi laa. .haha

-Bagaimana pula org no. 2?
kilul. .jgn lupa jwb tag ni. .n jap g aq follow ko. .haha. .

-Pesanan kpd no. 4
jawab jk laaa tag ni klu rajin k. .wlpn kta xknln kaannnn. .hehe

0 ulasan:

Related Posts with Thumbnails